23.6.13

Home » , , » Set Baby Khalifah

Set Baby Khalifah


Anak-anak suka dengan watak Dora? Diego?

Pasti anak-anak akan suka dengan watak Aisya dalam Set Baby Khalifah ini



Set Baby Khalifah mengandungi :
6 Baby Khalifah CD
- My First Solah 
- My First Kalimah
- My First Iqra'
- My First Arabic 
- My First Adab 
- My Family

6 workbooks
1 Color Set
1 Car Sticker
1 Flashcard Set and 
1 bookmark





================================

Harga: RM90 Sahaja
Postage: RM10 Sem, RM15 Sabah/Sarawak 

Pembelian:
Bank in ke Maybank 562076006109 Wan Rohani Wan Ismail 
atau
CIMB 12430000719109 Comel Lote Collections 

Third Party Email: comellote.corner@gmail.com

Berikan maklumat bayaran dan detail untuk penghantaran dalam Borang Pembelian

Atau SMS: 013-2821450

Thanks

Thanks for your continuous support to
Comel Lote Collection

We are highly recommend customer to sign up and purchase using ORDER FORM

Info about Cloth Diapers HERE