28.5.13

Home » , » Kad Imbas Alif Baa Taa 123 dan ABC Dengan Marker

Kad Imbas Alif Baa Taa 123 dan ABC Dengan Marker

Semasa mula-mula mengajarkan anak-anak menulis, paling mudah adalah meminta anak meniru tulisan
atau mengikut garisan putus-putus.

Anak-anak memang gemar melukis/menconteng/menulis mengikut kreativiti mereka
Kad Imbas ini diciptakan khas untuk anak-anak begini.


Kad Imbas ini bukan sahaja berfungsi sebagai kad imbas, tetapi juga sebagai alat bantu menulis
menggunakan marker pen yang disertakan bersama.

Anak belajar menulis mengikut bentuk huruf dan nombor di kad imbasan
Boleh padam dan tulis semula, berulang kali.

Size Kad Imbas: 125mm x 87mm

====================================

Testimoni Puan Sarah: Saya dah gunakan untuk 3 anak-anak saya, saya gunakan untuk baby Atirah 10 bulan
imbaskan pada dia, baby saya juga boleh gigit, tak koyak, kertas keras dan kalis air, boleh juga tampal
pada dinding, anak saya yang umur 2 tahun 10 bulan dan umur 4 tahun juga belajar menulis huruf atas
flashcard ini dengan menggunakan pen marker yang diberi....

Kad Imbas Jawi ada 18 kad
Kad Imbas ABC ada 25 kad
Kad Imbas Nombor ada 10 kad

Semua kad bercetak depan dan belakang

Kertas keras, boleh tulis dan padam atas kad

FREE whiteboard marker untuk semua jenis flashcard
& Buku Membaca, Mewarna, Menulis Jawi





3 Kad Imbasan ini hanya RM37 termasuk postage Semenanjung
RM40 Sabah/Sarawak


SMS: 013-2821450
Email: comellote.corner@gmail.com

Thanks

Thanks for your continuous support to
Comel Lote Collection

We are highly recommend customer to sign up and purchase using ORDER FORM

Info about Cloth Diapers HERE